W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj: polityka prywatności.

Zwroty i reklamacje
ZWROT TOWARU
(odstąpienie od umowy) w przeciągu 14 dni
REKLAMACJE – INFORMACJA OGÓLNA
Szanowny kliencie,

Ostatnie dni przyniosły duże zmiany, również w czasie, w jakim autoryzowane serwisy usuwają wady reklamowanych towarów. Wynika to m.in. z zamknięcia granic, ograniczenia kontaktów i transportu. Wiele serwisów ma obecnie utrudniony dostęp do podzespołów. W związku z tym uprzejmie informujemy, że:

- czas oczekiwania na naprawę w autoryzowanym serwisie może być obecnie dłuższy niż standardowo,
- realizacja reklamacji, która została skierowana do serwisu, może być tymczasowo wydłużona,
- w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie zarówno klientów, jak i techników-serwisantów, naprawy sprzętu w domach klientów przez niektóre autoryzowane serwisy zostały ograniczone.

W związku ze zmianą od 1 stycznia 2021 r. ustawy o prawach konsumenta opisane regulaminem sklepu internetowego prawa i obowiązki konsumentów w zakresie uprawnienia do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość oraz rękojmi za wady towarów wprost należy stosować i będą stosowane do osób fizycznych, w tym wspólników spółek cywilnych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Mamy nadzieję, że w obecnej sytuacji, przyjmą Państwo ze zrozumieniem powstałe niedogodności. Jednocześnie chcemy zapewnić, że dokładamy starań, aby realizować usługi reklamacyjne w możliwie najszybszym terminie.
REKLAMACJE – KOLEJNE KROKI
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Czas na zgłoszenie to zwykle 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określone zostały inne warunki.

Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancję producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe.

Zasady serwisowania towaru z tytułu gwarancji producenta oraz wykaz punktów serwisowych, opisane są w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub na stronie producenta danego towaru.
Reklamacja składana za pośrednictwem NetSell.pl

Naszym synonimem jest dostępność dużej ilości, wysokiej jakości kart graficznych w korzystnych cenach i z szybkim czasem realizacji zamówień.

Kontakt

NetSell sp. z o.o.
ul. Okopowa 56, lokal 1 | 01-042 Warszawa
+48 607 684 646
[email protected]

Pomocne linki

Pomoc

Sposób dostawy i płatność Zwroty i reklamacje

Poradniki

Kategorie produktowe

Copyright @ 2023 Netsell

Mady by