ZWROT TOWARU
(odstąpienie od umowy) w przeciągu 14 dni
Jeśli jesteś Konsumentem i dokonałeś zakupu na odległość w naszym Sklepie internetowym, zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie.W związku ze zmianą od 1 stycznia 2021 r. ustawy o prawach konsumenta opisane regulaminem sklepu internetowego prawa i obowiązki konsumentów w zakresie uprawnienia do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość oraz rękojmi za wady towarów wprost należy stosować i będą stosowane do osób fizycznych, w tym wspólników spółek cywilnych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w regulaminie NetSell dostępnym pod linkiem: regulamin NetSell.Jeśli zdecydowali się Państwo na zwrot towaru, prosimy wysłać na email:[email protected] prawidłowo wypełniony formularz dostępny do ściągnięcia pod poniższym linkiem.
REKLAMACJE – INFORMACJA OGÓLNA
Szanowny kliencie,
Ostatnie dni przyniosły duże zmiany, również w czasie, w jakim autoryzowane serwisy usuwają wady reklamowanych towarów. Wynika to m.in. z zamknięcia granic, ograniczenia kontaktów i transportu. Wiele serwisów ma obecnie utrudniony dostęp do podzespołów. W związku z tym uprzejmie informujemy, że:
-czas oczekiwania na naprawę w autoryzowanym serwisie może być obecnie dłuższy niż standardowo,
- realizacja reklamacji, która została skierowana do serwisu, może być tymczasowo wydłużona,
- w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie zarówno klientów, jak i techników-serwisantów, naprawy sprzętu w domach klientów przez niektóre autoryzowane serwisy zostały ograniczone.
W związku ze zmianą od 1 stycznia 2021 r. ustawy o prawach konsumenta opisane regulaminem sklepu internetowego prawa i obowiązki konsumentów w zakresie uprawnienia do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość oraz rękojmi za wady towarów wprost należy stosować i będą stosowane do osób fizycznych, w tym wspólników spółek cywilnych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Mamy nadzieję, że w obecnej sytuacji, przyjmą Państwo ze zrozumieniem powstałe niedogodności. Jednocześnie chcemy zapewnić, że dokładamy starań, aby realizować usługi reklamacyjne w możliwie najszybszym terminie.
REKLAMACJE – KOLEJNE KROKI
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Czas na zgłoszenie to zwykle 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określone zostały inne warunki.
Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancję producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe.
Zasady serwisowania towaru z tytułu gwarancji producenta oraz wykaz punktów serwisowych, opisane są w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub na stronie producenta danego towaru.
Reklamacja składana za pośrednictwem NetSell.pl
W przypadku gdy towar objęty jest gwarancją zewnętrzną producenta, jesteśmy jedynie pośrednikiem w jej realizacji. Termin rozpatrywania oraz przebieg opisany jest w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie producenta.W przypadku decyzji o realizowaniu reklamacji za pośrednictwem NetSell.pl uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem email: [email protected] wraz z opisem zaistniałej sytuacji.Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdują się w regulaminie NetSell dostępnym pod linkiem: regulamin NetSell.